De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum OV207B op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

i****@l****** 30-06-2023
Geschreven voor: Inventum OV207B

Wij hebben ons en OV207B Hetelucht oven aangeschaft voor op de camping.
Met zijn lichte gewicht van maar 6,46 kg en een stroom verbruik van Max. 1380 watt is op de camping goed de doen.
Wat dacht je van heerlijke broodjes met het ontbijt, en lasagne of baguettes op de camping?
Dit en nog veel meer kun je met deze kleine oven van 20 ltr. inhoud alles doen wat je van thuis gewend bent.
Wij hebben er zin in.
Eet smakelijk en veel plezier met de INVENTUM OV207B Hetelucht oven.
.... .....

m*****@c******** 10-04-2023

Prima oventje voor een lage prijs

Geschreven voor: Inventum OV207B

Prima oventje om bv. broodjes in af te bakken. Handzaam formaat en licht van gewicht, waardoor je de oven gemakkelijk weer in de kast zet na gebruik (in het geval van een kleine keuken). Warmt snel op en koelt na afloop ook weer gauw af. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• handzaam formaat
  • licht van gewicht
  • goede prijs-kwaliteitverhouding

Minpunten

• nog niet ontdekt

h**********@h********** 28-01-2023

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Inventum OV207B

Inventum OV 207B een super oven snel warm meteen n cake gebakken was perfect geruisloos zeer aan te bevelen voor deze prijs een super oven !!

g*****@g******** 12-01-2023

Prima Oventje !

Geschreven voor: Inventum OV207B

Als amateur kok en als techneut hecht ik veel waarde aan goede apparatuur. Daarom was ik ook blij verrast met het uitpakken en eerste gebruik van de de Inventum hete lucht oven OV207B.
Uitstekende kwaliteit van het apparaat, tot in de kleinste details: de verzonken schroeven, geen scherpe randen, verstevigingen van binnen maar ook de scharnieren en afdichtingen van bewegende delen: perfecte afwerking en materiaalkeuze !
De eerste baksel zijn al uitmuntend: rondom krokant zuurdesembrood en –eigen recept- vega burgers.
Ik kan deze oven aan iedereen aanraden: zowel amateurs als professionals, en ik geef op een briefje dat men het apparaat veel zal gebruiken en er zeer lang plezier mee zal hebben !

Pluspunten

• Kwaliteit

Minpunten

• warmte uitstraling bovenkant

r************@h********** 12-01-2023
Geschreven voor: Inventum OV207B

Mijn beste aankoop in 2022. Gebruik deze oven heel vaak. Ik doe niet aan voorverwarmen omdat hij heel snel op temperatuur is en alles komt er perfect uit. Pizza's ovenkroketten, afbakbroodjes, ovenschotels enz. Mooie prijs voor dit product en zuiniger in verbruik dan de oven van mijn fornuis die ik nu niet meer gebruik.

Jaap 26-09-2022

Mooie camping oven

Geschreven voor: Inventum OV207B

Mooie compacte oven met hetelucht functie. Door wattage bijzonder geschikt voor gebruik op de camping. Heteluchtfunctie maakt hem net wat aantrekkelijker als de gemiddelde "camping"oven.

Pluspunten

• compact
  • laag wattage
  • heteluchtfunctie

Ria Visser 19-09-2022

Veel fun met deze Inventum.

Geschreven voor: Inventum OV207B

Fijne oven, goede kwaliteit voor die prijs. Kroketten, patat en afbakbroodjes komen er goed uit. Oven is snel op temperatuur. Handig voor kleine hapjes. Zodoende gebruik ik niet de grote oven van mijn fornuis en bespaar ik energie. Vormgeving is mooi en strak.

Pluspunten

• Snel op temperatuur

Els 28-03-2022

Inventum: slechte apparatuur, slechte service

Geschreven voor: Inventum OV207B

De temperatuur van dit oventje komt niet hoger dan 150 graden. Helaas levert Inventum absoluut geen service om een oplossing te vinden. Dus nu mijn oventje na 1 week moeten terugsturen en 5 weken later nog geen nieuwe. De dame aan de servicebalie wist mij zelfs te vertellen dat ik er waarschijnlijk helemaal geen garantie op heb omdat we dit oventje voor ons café gebruiken.

f*************@z******* 18-01-2022

Een eerste test laat een goede indruk achter.

Geschreven voor: Inventum OV207B

We hebben het apparaat geselecteerd op mogelijkheden en naamsbekendheid. Een en ander voelt degelijk aan. Bij een eerste test is de werking zoals gewenst.

Pluspunten

• Een goede temperatuurregeling
  • Hetelucht bij boven- en onderwarmte

Minpunten

• Nog niet gevonden